Salon pohištva Šmigoc

Pogoji poslovanja

Varstvo osebnih podatkov

V skladu z zakonom se družba Šmigoc d.o.o. zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1. Družba Šmigoc d.o.o. samodejno zbira podatke o uporabi teh strani, predvsem podatke, katere strani so največkrat obiskane, koliko obiskovalcev dnevno obišče te strani in koliko časa obiskovalci ostanejo na posamezni strani.

Ti podatki ne omogočajo vpogleda v osebne podatke uporabnikov. Družba podatke o obiskanosti www.smigoc.si uporablja za lastne potrebe.

Kakršnekoli podatke, ki jih bo družba Šmigoc d.o.o. pridobila na kakršenkoli način preko spletnih strani, so namenjeni izključno za komercialno rabo družbe in jih bo družba varovala v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 59/1999, 57/2001, 59/2001) in Obligacijskem zakoniku.

Družba osebnih podatkov uporabnikov ne bo posredovala nobeni drugi, fizični ali pravni, osebi.

Stvarna napaka

Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancijo za izdelek, za katerega je bila dana garancija.
Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri : Odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.

Kako uveljaviti stvarno napako?
Pri uveljavljanju pravic iz naslova stvarne napake mora potrošnik v zakonsko določenem roku trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda.
O uveljavljanju stvarne napake nas obvestite na: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Preverjanje ustreznosti artikla pri uveljavitvi stvarne napake:
Artikel za katerega se uveljavlja stvarna napaka se primerja z brezhibnim artiklom enake vrste in z izjavami proizvajalca  oziroma navedbami na samem artiklu.

Napaka je stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet,
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskem listu.

Omejitev odgovornosti

Družba Šmigoc d.o.o. se obvezuje, da bo v dobri veri in v okviru svojih zmožnosti skrbela za pravilnost in ažurnost objavljenih vsebin na spletni strani www.smigoc.si.

Kljub temu družba Šmigoc d.o.o. ne izključuje možnosti za pojav napak med vsebinami objavljenimi na spletnih straneh. Zato so informacije posredovane prek te spletne strani zgolj informativne narave, saj družba ne more prevzeti odgovornosti za njihovo absolutno točnost.

Družba Šmigoc d.o.o. niti druga pravna ali fizična oseba, ki je sodelovala pri izdelavi spletnega mesta ali še sodeluje pri nadgradnjah spletnega mesta ne more biti odgovorna za navadno škodo ali izgubljeni dobiček ali nepremoženjsko škodo, ki bi lahko uporabniku nastala zaradi uporabe spletnega mesta ali nezmožnosti uporabe le-tega.

Družba se bo trudila za nemoteno delovanje spletnega mesta, vendar ne more biti odgovorna za navadno škodo ali izgubljeni dobiček ali nepremoženjsko škodo, ki bi lahko uporabniku nastala zaradi motenega delovanja spletnega mesta.

Vse informacije in podobe, vsebovane na teh spletnih straneh, so v zakonsko dovoljenem okviru predmet avtorske zaščite ali druge oblike zaščite intelektualne lastnine. Dokumenti, objavljeni na teh spletnih straneh, so lahko reproducirani le v nekomercialne namene, pri čemer morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih ali drugih pravicah in se ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati v komercialne namene. Blagovne znamke, ki se pojavljajo na teh straneh, so registrirane blagovne znamke Šmigoc d.o.o. ali ima Šmigoc d.o.o. pravico njihove uporabe oz. so v lasti njihovih pogodbenih partnerjev.
Čeprav je in bo družba Šmigoc d.o.o. s potrebno skrbnostjo pri oblikovanju teh spletnih strani storila vse, da bi se prepričala, da so informacije na teh spletnih straneh res točne in podatki ažurni, za njihovo točnost in celovitost ne more jamčiti in ne prevzema nikakršne odgovornosti. Družba Šmigoc d.o.o. si tudi pridržuje pravico, da kadarkoli spremeni vsebino teh spletnih strani, na kakršenkoli način, ne glede na razlog ter brez predhodnega opozorila. Vsi uporabniki vso objavljeno vsebino uporabljajo na lastno odgovornost.

Pritožbe in spori

V družbi Šmigoc d.o.o. spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, zato se trudimo izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem družbe Šmigoc d.o.o. lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 02 77 54 100 ali po elektronski pošti na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.. Postopek obravnave pritožbe je zaupne narave.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi družba Šmigoc d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Družba Šmigoc d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je potrošnikom na voljo na spodnji povezavi:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.show

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

Kontaktni podatki

PE Maribor
Tržaška cesta 14, 2000 Maribor

T: +386 (0)2 77 54 106
T: +386 (0)2 77 54 107
E:Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

PE Ptuj
Spuhlja 79a, 2250 Ptuj

T: +386 (0)2 775 41 01
F: +386 (0)2 775 41 05
E:Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

PE Slovenska Bistrica
Trg Svobode 12, 2310 Slovenska Bistrica

T: +386 (0)2 843 11 30
F: +386 (0)2 843 11 31
E:Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Za kakršno koli pomoč ali poizvedbo vas prosimo, stopite v stik z nami in z veseljem vam bomo pomagali.

Prijavite se na E-novice!


Hvala! Uspešno ste se prijavili na E-novice.
Pohištvo Šmigoc FacebookPohištvo Šmigoc Instagram
facebook_page_plugin
mailchimp

Prijavite se na E-novice!


Hvala! Uspešno ste se prijavili na E-novice.